Unity cismi hem döndürüp hem hareket ettirememe sorunu C#
01.03.2017 - 01:07
SA. Arkadaşlar benim sorunum beyblade yapıyorum hem döndürüp aynı anda ileri geri hareket ettirmem lazım ama döndürme işlemi gerçekleşirken x y z eksenlerininde yeri degişiyor ve benim ileri komutumun gidicegi yer döndügü sürece degişiyor yani küçük çaplı bir çember çiziyorm ileri tuşuna basarak kullandıgım kod ise
void Update()
{
transform.Rotate(0, 0, 10);
transform.Translate(Input.GetAxis("Horizontal") * Vector3.right * Hiz*Time.deltaTime);
transform.Translate(Input.GetAxis("Vertical") * Vector3.up * Hiz*Time.deltaTime); }
C# üzerinden yada eksigim unity programı içerisindeyse ordan yardımcı olabilirseniz sevinirm teşekkürler.
84
Görüntülenme
0 Beğeni